Jul. 23rd, 2012

scimitar: (pic#3097021)
[personal profile] scimitar
Wowwww, an' here I thought everyone here kinda peaceful! Guess I was wrong, yer true colors are showin'. 'S called "Fortuna's First Great War (AD)"— [...] not the greatest ring to it, but I guess it'll have to do 'til I hear a better one. I've heard worse! So I'll be the neutral party an' swoop in at the last second on the clearly winnin' side. It's a great plan, dunno why more 'a ya nations don' try it more often. An' succeed.

But anyway, I've got somethin' more important, so stop fightin' over stupid shit for like five seconds an' listen up.

IT'S SASUKE'S BIRTHDAY TODAY.

Yep! Sasuke's!! I bet he'll say he wanted it to be a ~secret~, but don' listen to him cuz everyone's gotta know. So I hope ya can get yer gifts together in record timin' if ya didn'. Iunno why ya wouldn' want the attention 'bout that anyway, 's not like he's turning fifty or somethin'. [... most likely.]

Ya can drop 'em off at 1113 in Dissimulo.♪ Thanks!!

Profile

discedo: (Default)
[ D I S C E D O ]

Most Popular Tags

Page generated Aug. 24th, 2017 06:55 am
Powered by Dreamwidth Studios